Paieška Ne tiek svarbu ką valgai, svarbiau - ką suvirškini

Ne tiek svarbu ką valgai, svarbiau - ką suvirškini

 

Žmonės, kurių medžiagų apykaita lėta, turėtų valgyti 2-3 kartus per dieną, ne dažniau

Su greita apykaita 4-5 kartus per dieną.

 

Maistas skirstomas į sunkų ir lengvą.

SUNKUS: pupelės, saldumynai, mėsa, keptas maistas, pieno produktai (ypač jogurtas, sūris; varškė - pusiau sunkus), dešros (ir kiti panašūs mėsos gaminiai), bulvės (ypač keptos), ryžiai, duona.

Apibendrintai – angliavandeniai yra sunkus maistas, todėl jų reikia valgyti mažiau ir rečiau.

LENGVAS: vaisiai (tik bananai - sunkus maistas), virtos daržovės (geriau suvirškinamos nei žalios), salotos, MUNG pupelės (galima rasti jogos, ajurvedos centruose), lęšiai, KIČRI (indiškas patiekalas. Ryžiai+mung), košės (ypač avižos, grikiai), daigai, švieži žirneliai, pupos, lapinės daržovės, morkos, kopūstai, moliūgai, agurkai, cukinija, brokoliai, karštas pienas su cinamonu, pasukos (super gerai), prieskoniai labai gerina virškinimą (indiški kmynai / kumynai, ciberžolė / kurkuma, ožragė, pankolis, cinamonas, bazilikas).

Netinkamas maistas – prastas virškinimas, mažas maistingumas, mažas organizmo atsparumas, stresai, alergijos, čiaudėjimas, niežėjimas.

Nesuvirškintas maistas virsta toksinais mūsų kūnuose.

Priklausomai kur kaupiasi toksinai, ten ir susidaro ligos: žarnyne – kolitas, kraujyje – cholesterolis, plaučiuose – astma, skydliaukėjė – skydliaukės ligos, kasoje – stabdomas insulino išsiskyrimas. Dėl to – diabetas. Jei toksinai užkemša arterijas – širdies ir spaudimo ligos.

Pakeitus mitybą, per 3-4 savaites padaugės energijos, pagerės savijauta.

Prieskoniai turi medicininių savybių, todėl daro stebuklus.

 

NUO SINUSITO (viskas arbatiniais šaukšteliais): 1 šaukštelis imbiero miltelių, 1 šaukštelis cinamono, 1 šaukštelis kardamono, 1 šaukštelis gvazdikėlių, 1 šaukštelis juodų pipirų, 1šaukštelis cukraus pudros.

Viską sumaišome. Naudoti vieną ketvirtadalį šaukštelio 3 kartus per dieną (su medumi).

Papildomai reikia masažuoti nosį aliejumi (sėmenų aliejus - universalus) ir garais.

Sinusito recepto prieskoniai tinka turint problemų su gerkle, nosimi.

 

GIMDA, MIOMA (viskas arbatiniais šaukšteliais): imbieras, juodieji pipirai, gvazdikėliai - lygiomis dalimis. Sumaišome ir po 1 šaukštelį su šiltu vandeniu gerti ryte ir vakare.

Tinka ir jei kaupiasi riebalai.

 

UNIVERSALUS mišinys toksinų šalinimui (viskas arbatiniais šaukšteliais): 1 šaukštelis imbiero, 1 šaukštelis indiškų kmynų / kumynų, 1 šaukštelis kalendros, 2 šaukštelis pankolio, 2 šaukštelis mėtų miltelių.

Viską sumaišyti ir nešiotis kišenėje. Naudoti po 1 šaukštelį po valgio su šiltu vandeniu.

 

SĄNARIAMS (viskas arbatiniais šaukšteliais): ciberžolė / kurkuma, imbieras, ožragė. Sumaišyti ir gerti po 1 šaukštelį ryte ir vakare su šiltu vandeniu.

ALIEJUS - lygiomis dalimis imbiero šaknis ir česnakas, 100 ml sezamo aliejaus. Išvirti ant mažos ugnies, perkošti ir įtrinti sąnarius.

 

SVARBIAUSIOS sveikos mitybos taisyklės:

* Nevalgyti ryte neišsituštinus! Itin svarbu. Padeda, jeigu 2-3 val. prieš keliantis išgerti 2-3 stiklines šilto vandens.

* Nepersivalgyti.

* Pilnai neužpildyti skrandžio; turi būti 1/3 kieto maisto, 1/3 skysto maisto ir 1/3 reikia palikti orui.

* Skonį jaučia tik liežuvis, todėl, jei myli visą save, netarnauk vien liežuviui, naudok intelektą pasirenkant maistą.

* Daugiausia valgyti reikia per pietus 12-14 val.; geriausiai virškinama.

* Pagaminus maistą, jis tinkamas valgyti tik 3val! Jokio vakarykščio maisto.

* Labai svarbu vengti mielių, mielinės duonos.

* Per dieną: 20-30 proc. baltymų, 50 proc. angliavandenių, 20 proc. žalių daržovių.

* Vaisius valgyti 2 val. prieš ir po maisto.

* Labai svarbu derinti maistą, nes nesuderinti produktai labiausiai apsunkina virškinimą.

* Anksti keltis, anksti gultis.

 

LABAI GERAS BŪDAS VALYTI KŪNĄ. Kas rytą išsitepti visą save aliejumi, kaip kad kremu tepamasi. Geriausiai tinka sėmenų aliejus. Aliejus labai giliai prasiskverbia į odą ir per šlapimą šalina toksinus. Indai tai daro kas rytą. Maloni procedūra, pamaitina odą, daro ją lygesne, stangresne. Po dušo išsitepus pabūti apie 5 min., kol susigers, po to rengtis. Jei bus per riebu, darykite tai prieš dušą, pabūkite porą minučių ir nusiprauskite, tik be muilo.

 

Parinko Daina KARLONAITĖ

Kopijuoti draudžiama © 2012 VšĮ "Ekologinio švietimo centras"