Paieška ... Ir nuostabusis Dūkštų girininkas!

... Ir nuostabusis Dūkštų girininkas!

Aistė KLEMAUSKAITĖ, Ieva URBONAITĖ

Jurbarko r. Šimkaičių pagrindinės mokyklos Stakių skyriaus moksleivės

Vasara... Ji nuostabi... Savo gražiu žaliu rūbu, šiluma ir viliote viliojančiomis kelionėmis. Tad ir mes, jaunieji miško bičiuliai, susiruošėme į kelionę (čia – ir mūsų mokytojos Loretos Pocienės nuopelnas).

Pradžioje sukome, žinia, į mišką. Tačiau į ne bet kokį, o į tolimą, greta Vilniaus, Neries regioniniame parke esantį Dūkštų ąžuolyną. Buvome girdėję apie jį, tačiau visai kas kita - pabuvoti.

Šią kelionę dovanojo Jurbarko miškų urėdija. Tad mūsų  koordinatorė susitarė, jog Dūkštų ąžuolyne mus sutiks Dūkštų girininkas Artūras Nenartavičius. Žinoma, jis mūsų jau laukė. Ir vedžiojo po ąžuolyną. Ėjome pažintiniu taku akmens link, ant kurio išrašinėti ženklai. Tai - lyg ir stebuklingas akmuo, nes šių ženklų reikšmes dar niekas neišaiškino. Lyg ir neramu patapo - kokie stebuklai? Bet girininkas mus nuramino. Dar sužinojome, jog šis ąžuolynas jį labai domina, apie rašąs mokslinį darbą. Malonu buvo pažinti tokį žmogų ir tiek daug visko apie šią vietą sužinoti.

Na, o iš ten vykome į Vilniaus miškų urėdiją, į ten esantį gamtos muziejų. Čia mūsų taipogi jau laukė ir maloniai sutiko muziejaus gidė. Ji žino kaip elgtis su vaikais - pirmiausia leido patiems viską apžiūrėti, pamatyti... Ir tik po to apie muziejų pasakojo. Savitai, įdomiai, atsakė į mūsų klausimus.

... Vilnius. Laukė pažintis su televizijos bokštu – oi, kokia aukštybė! Visai ne tai, ką mes matome per televizorių. Tikrovėje - kitaip. Apžiūrėję iš išorės bokštą, skubėjome vidun. Žvilgsnis žemyn iš tų aukštybių, kur matosi visas Vilnius - nerealu, fantastiška. Ne itin norėjosi leistis žemyn, grįžti į tikrovę. Teko.

Dar mūsų laukė pasivaikščiojimas po Katedros aikštę, Gedimino pilies lankymas. Visur - tiek daug gerų įspūdžių.

Esame labai dėkingi mūsų globėjams, miškininkams. Tik jų dėka galime tiek daug pamatyti, pažinti.

Kopijuoti draudžiama © 2012 VšĮ "Ekologinio švietimo centras"