Paieška Ruduo, kuris migdo...

Ruduo, kuris migdo...

 

* Rudens mėnesį saulė mus vis rečiau žadina. Ir mes tampame vangūs, mieguisti. Trūksta ultravioleto, o kartu su juo – ir vitamino D. Taigi pasitelkime jo gamtinius šaltinius – ne rečiau kaip porą kartų per savaitę gaminkime patiekalus su riebiomis žuvų rūšimis (tunu, skumbre, lašiša, silke) ir menkių kepenėlėmis.

* Gerai stimuliuoja organizmą citrusinių vaisių rūgštys. Suvalgykime kas rytą po puselę greipfruto, apelsiną arba pora mandarinų. Veidui labai naudingos kaukės su citrinos sultimis.

* Norint gerai išsimiegoti, nakčiai patartina išgerti valerijonų, bijūnų žiedų, melisos arbatos, o ryte – arbatos su ženšeniu ar eleuterokoku.

* Sekime kraujospūdį – ryte jis gali būti sumažėjęs. Todėl geriau rytinę kavą pakeisti saldžia ir stipria juodąja arbata. Joje esantys taninai suteiks žvalumo ilgesniam laikui negu kofeinas.

* Patį atsakingiausią darbą planuokime laikotarpiui nuo 12 iki 15 valandos.

 

Parengė Dovilė KLIMAITĖ

Kopijuoti draudžiama © 2012 VšĮ "Ekologinio švietimo centras"